فروشگاه اینترنتی

ساخت وبلاگ

بیماری آندومتریوز چیست؟

 

بیماری آندومتریوز یک اختلال اغلب دردناک است که در آن بافتی شبیه به بافت داخل رحم، در خارج از رحم رشد می کند. آندومتریوز معمولا تخمدان ها، لوله های فالوپ و بافت درون لگن را درگیر می کند و بندرت ممکن است به بیش از اندام های لگن گسترش پیدا کند.

در بیماری آندومتریوز، بافت شبیه آندومتر، مشابه بافت آندومتر عمل می کند و با هر چرخه قاعدگی ضخیم شده، متلاشی می شود و خونریزی می کند. اما از آنجایی که این بافت اضافی، هیچ راهی برای خروج از بدن ندارد، گیر می کند. چنانچه آندومتریوز تخمدان ها را نیز درگیر کرده باشد، ممکن است کیست هایی موسوم به آندومتریوما شکل گیرد. بافت اطراف تحریک می شود و در نهایت اینکه در بافت همبند جای زخم و چسبندگی ایجاد می شود. منظور از بافت همبند نوارهای بافتی فیبری غیر طبیعی است که باعث می شود اندام ها و  بافت های لگن به هم بچسبند. آندومتریوز می تواند به خصوص در دوران قاعدگی باعث ایجاد درد شود که گاهی اوقات شدید است. مشکلات باروری نیز ممکن است توسعه یابد. خوشبختانه، درمان های موثری برای این بیماری وجود دارد.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری آندومتریوز,بیماری آندومتریوز چیست,بیماری آندومتریوز چیه,بیماری آندومتریوز و درمان آن,بیماری اندومتریوز چه علائمی دارد,بیماری اندومتریوز خطرناک است,بیماری آندومتریوز در زنان چیست,بیماری آندومتریوز رحم,بیماری آندومتریوز زنان,بیماری آندومتریوزیس چیست, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 207 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:25

بیماری التهاب روده چیست؟

 

بیماری التهاب روده (IBD)، یک عبارت جامع است که برای توصیف اختلالاتی مورد استفاده قرار می گیرد که شامل التهاب مزمن مسیر گوارشی شما می شود. دلیل دقیق بیماری التهاب روده هنوز هم نامشخص است. قبلا شک هایی در زمینه رژیم غذایی و تنش، مورد نظر بود اما اکنون دکترها به این نتیجه رسیده اند که این فاکتورها می توانند IBD را تشدید کرده اما عامل به وجود آورنده آن نیستند. یک دلیل محتمل، این است که سیستم ایمنی به خوبی کار نمی کند.

این بیماری که حدودا 907هزار شهروند آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده است باعث التهاب در روده بزرگ (کولون) می شود.التهاب فقط محدود به مقعد می شود. این مورد اغلب خفیف ترین نوع کلیتیس زخمی است.التهاب، بر کل کولون تاثیر می گذارد.التهاب در مقعد و قسمت انتهایی روده بزرگ تاثیر می گذارد.التهاب از مقعد توسعه پیدا کرده و به قسمت چپی روده بزرگ گسترش پیدا می کند.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری التهاب روده,بیماری التهاب روده چیست,بیماری التهاب روده ای,بیماری التهاب روده در کودکان,بیماری التهاب روده چه علائمی دارد,بیماری التهاب روده کولیت,بیماری التهاب روده یا کرون,علائم بیماری التهاب روده,بیماری التهاب روده بزرگ,بیماری التهاب روده کرون, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:50

ژل بهداشتی پاورمکس به همراه اسپری بهداشتی دلتا

 

ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان  می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.
 
برای درمان عارضه انزال زودرس در آقایان و افزایش مدت زمان نزدیکی ، استفاده از اسپری تاخیری دلتا توصیه می شود. این محصول با بالا بردن اعتماد به نفس شما و ایجاد حس آرامش هنگام نزدیکی و جلو گیری از انزال زودرس به شما و شریک جنسی شما بالاترین حس لذت در رابطه جنسی را هدیه میدهد.این محصول در بسته بندی منحصر بفرد و شکل دارویی آئروسل ( افشانه تحت فشار ) حداکثر جذب را در ناحیه تناسلی به همراه دارد.محصول اسپری تاخیری دلتا با برقراری جریان خون در آلت سبب طولانی شدن نعوظ و تاخیر در انزال و ارضا طرفین در رابطه جنسی می شود.رایحه گرم و تحریک کننده نارگیل موجود در این محصول علاوه بر ایجاد تحریک از طریق حس بویایی، بوهای نامطبوع نواحی تناسلی آقایان را کاهش می‌دهد.
جهت خرید و یا مشاوره عدد 191011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید
 
 
 
فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : انزال زودرس,انزال زودرس درمان,انزال زودرس چیست,درمان زودانزالی,جلوگیری از انزال زودرس,حجیم کننده آلت,حجم دهنده آلت,سفت کننده الت,بزرگ کننده آلت,افزایش سایز آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 290 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:35

سینوزیت چیست؟

 

سینوس یک فضای توخالی است و انواع مختلفی دارد، اما سینوزیت روی سینوس های پارانازال فضاهای پشت صورت که به حفره بینی منتهی می شود تاثیر می گذارد. پوشش این سینوس ها همان ترکیب مخاط بینی است. سینوس ها ترشحاتی لغزنده به نام مخاط ایجاد می کنند که مجاری بینی را مرطوب نگه می دارد و ذرات کثیف و میکروب ها را به دام می اندازد. سینوزیت هنگام جمع شدن مخاط ایجاد می شود و سینوس ها تحریک شده و ملتهب می شوند. پزشکان اغلب از سینوزیت به عنوان رینوسینوزیت یاد می کنند زیرا التهاب سینوس ها تقریبا همیشه با رینیت رخ می دهد که التهاب بینی است.

سینوزیت از فاکتورهای مختلفی ناشی می شود، اما همیشه نتیجه آن این است که مایعات در سینوس گیر می کند و باعث رشد میکروب ها می شود. شایع ترین علت بروز سینوزیت ویروس است، اما عفونت باکتریایی نیز می تواند منجر به سینوزیت شود. عوامل محرک شامل آلرژی و آسم، همچنین آلاینده های موجود در هوا مانند مواد شیمیایی یا سایر مواد تحریک کننده هستند. عفونت های قارچی و کپک ها نیز باعث سینوزیت قارچی می شوند.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : سینوزیت,سینوزیت چیست,سینوزیت مزمن,سینوزیت و سرگیجه,سینوزیت و سردرد,سینوزیت درمان,سینوزیت آلرژیک,سینوزیت و حالت تهوع,درمان سینوزیت,علائم سینوزیت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:15

ذات الریه چیست؟

 

پنومونی یا ذات الریه عفونتی است که منجر به ملتهب شدن کیسه های هوایی موجود در ریه ها می شود. ممکن است این کیسه ها در اثر عفونت، پر از چرک و مایعات مختلف شوند؛ به همین خاطر در برخی از موارد، فرد مبتلا علائمی همچون سرفه های خونی، مشکلات تنفسی، تب و لرز خواهد داشت. عوامل باکتریایی، قارچی و ویروسی متعددی می توانند باعث ذات الریه شوند.

عوامل مختلف و گوناگونی می تواند منجر به ذات الریه شوند. شدت ذات الریه می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد؛ به طوری که علائم ناشی از این بیماری در نوزادان، کودکان، افراد بالای 65 سال و بیمارانی که دستگاه ایمنی ضعیفی دارند؛ جدی و خطرناک تر است.استرپتوکوکوس نومونیا را می توان شایع ترین عامل ایجاد کننده ذات الریه دانست.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری ذات الریه,بیماری ذات الریه چیست,ذات الریه و کرونا,ذات الریه چیست,ذات الریه واگیردار است؟,ذات الریه در کودکان,ذات الریه مسری است,ذات الریه خطرناک است,علائم ذات الریه,درمان,ذات الریه, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:55

بیماری کزاز چیست؟

 

بیماری کزاز یک بیماری عفونی است که در اثر آلودگی زخم ها به باکتری های کلوستریدیوم تتانی و / یا اسپورهای تولید شده در خاک و مدفوع حیوانات ایجاد می شود. مدت هاست که بیماری کزاز به رسمیت شناخته شده است. این اصطلاح از کلمات یونانی باستان tetanos و teinein، به معنای محکم و کشیده، که وضعیت ماهیچه های تحت تأثیر سموم تولید شده توسط کلستریدیوم تتانی را توصیف می کند گرفته شده است. 

باکتری ایجاد کننده، کلستریدیوم تتانی (ارگانیسم کلستریدیوم تتانی) یک اندامک سفت و سخت است که قادر است تا سالها در خاک زندگی کند و به شکلی بنام اسپور تبدیل شود. این باکتری ها برای اولین بار در سال 1889 توسط کیتاساتو شناسایی شد. کیتاساتو همچنین سمی را برای کزاز پیدا کرد و اولین واکسن محافظ علیه این بیماری را ایجاد کرد.

بیماری کزاز معمولاً هنگامی رخ می دهد که یک زخم با اسپورهای باکتریایی کلستریدیوم تتانی آلوده شود. عفونت بعد از فعال شدن اسپورها و تبدیل شدن به باکتری های گرم مثبت که باعث تکثیر و تولید سموم بسیار قدرتمند (تتانوسپاسمین) می شوند، ایجاد می شود. اسپورهای کزاز در کل محیط و معمولاً در خاک، گرد و غبار و مدفوع حیوانات یافت می شوند.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری کزاز,بیماری کزاز چیست,بیماری کزاز از چه راهی وارد بدن میشود,بیماری کزاز علفی,بیماری کزاز چه نوع بیماری است,بیماری کزاز واکسن ندارد,بیماری کزاز چگونه منتقل میشود,بیماری کزاز در کودکان,بیماری کزاز واگیردار است,کزاز, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:33

آبله مرغان چیست؟

 

آبله مرغان از طریق استنشاق ذرات تنفسی کوچک که از طریق میزبان آلوده وارد هوا شده اند ایجاد می شود.  خاصیت مسری بودن ویروس واریسلا زوستر (VZV) باعث شده که به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل شود. پس از استنشاق این ذرات تنفسی آلوده، این ویروس غشاء مخاطی سیستم تنفسی فوقانی را آلوده می کند. حدودا ۲ الی ۴ روز پس از عفونت اولیه، تکثیر ویروسی در غدد لنفاوی سیستم تنفسی فوقانی اتفاق می افتد. روز ۴ الی ۶ عفونت، ویرمی اولیه اتفاق می افتد. ویرمی به معنای وجود ویروس در خون است.

آبله مرغان یک بیماری رایج است که بیشتر موارد آن در کودکان دیده می شود. واریسلا در بین هیچ قومیت یا جنسیتی رایج تر نیست.افراد بزرگسالی که در کشورهایی که اقلیم گرمسیری یا نیمه گرمسیری دارند زندگی می کنند، نسبت به کشورهایی با دمای معتدل، بیشتر در معرض آبله مرغان قرار دارند.آبله مرغانی که کودکان سالم را تحت تاثیر قرار می دهد معمولا نوعی بیماری است که به خود شخص محدود است. شیوع آبله مرغان بین بزرگسالان و افراد دارای نقص ایمنی بیشتر است.

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : آبله مرغان,آبله مرغان چیست,آبله مرغان در بزرگسالان,آبله مرغان در کودکان,آبله مرغان در بارداری,آبله مرغان در دهان و گلو,آبله مرغان در نوزادان,آبله مرغان چگونه منتقل میشود,آبله مرغان خفیف,درمان آبله مرغان, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 180 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:04

روغن خراطین آرال

 

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی ( کرم ایزینیا فتیدا) تهیه می شود. سالیان زیادی از این روغن در طب سنتی آسیا برای کوچکی اندام ها استفاده می شد. خواص این روغن از نظر علمی ثابت شده است.  مکانسیم اصلی که در استفاده از روغن خراطین به منظور افزایش حجم ماهیچه های بدن حاکم است به نوعی شبیه مکانیسمی است که در طب سنتی ایرانی و چینی برای رفع اسپاسم عضلانی استفاده شده است. یکی از دلایل بروز اسپاسم عضلانی گردش خون ناکافی در عروق می باشد که به منظور برطرف کردن این عارضه در طب ایرانی، چینی و هندی از عصاره پیکر کرم خاکی استفاده می شد. با دانستن این مطلب امروزه از آن برای حجیم کردن اندام های بدن مانند سینه، لب، گونه، باسن، حجیم کردن آلت تناسلی آقایان استفاده می شود. همچنین به علت کلاژن موجود در این نوع کرم برای از بین بردن چین و چروک پوست، خط اخم، خط خنده و خطوط پیشانی استفاده می شود. ورزشکاران می توانند برای حجم عضلات خود از آن استفاده کنند. کرم خاکی قرمز دارای ۱۵ درصد لیپید (چربی) می باشد که سرشار از اسید چرب های غیر اشباع با چگالی بالا است. چربی کرم خاکی دارای مقادیر زیادی. زیادی امگا3 ، امگا 6، امگا 9 می باشد که دارای نفوذ پذیری زیادی است و به سرعت جذب اندام ها می شود و می توان در کرم های جوان کننده و نرم کننده استفاده کرد. کرم ایزینیا فتیدا با داشتن 70 درصد پروتئین  برای تسکین دردهای مفصلی و کمردرد و همچنین تقویت موها و از بین بردن شوره سر استفاده می شود. همانطور که می دانید اگر کرم خاکی از وسط به دو نصف تقسیم شود به سرعت اندام خود را بازسازی می کند به همین علت خاصیت ترمیم کنندگی هم دارد و برای از بین بردن جای زخم و اسکار استفاده می شود. این روغن به دلیل بالا بردن گردش خون در ماساژ درمانی ها هم کاربرد دارد و به بهبود کار تمام اعضای بدن کمک می کند.

نکته قابل ذکر این است که امروزه برخی از فروشندگان ماده الانتوئین را به عنوان ماده ی تاثیرگذار  روغن خراطین معرفی کرده اند و ادعا می کنند که حجم دهندگی روغن خراطین به دلیل وجود این ماده است. الانتوئین دارای فعالیت کراتولیتیک می باشد. در کتاب ها و مقالات علمی از آن فقط به عنوان ضد التهاب، مرطوب کننده پوست یاد کرده اند که در بهبود لایه آسیب دیده خارجی پوست (اپیدرم) در مواقعی که پوست اسیب می بیند مانند زخم یا جراحی نیز دخالت دارد و می تواند تکثیر سلولی این بافت را منظم کند و هیچ ارتباطی به افزایش حجم ماهیچه ندارد.

دانشمندان کهن ایرانی از خواص کرم خاکی آگاه بودند و از آن استفاده می کردند. در طب سنتی به کرم خاکی کرم خراطین می گفتند. ابوعلی سینا از کرم خاکی در تهیه انواع داروها استفاده می کرد.

 

موارد استفاده از روغن خراطین در طب سنتی

ابوعلی سینا روغن خراطین را به چندین منظور استفاده میکرد، از جمله درد گوش، رفع سنگ مثانه، رفع زردی شبیه یرقان، درمان بواسیر، شقاق مقعد، افزایش حجم اندام، ترمیم زخم و… البته به هر کدام از موارد مواد دیگری نیز ممکن است به روغن اضافه شود. عمدتا تفاوت در نوع بستر و ترکیبات دیگر است زیرا پودر کرم خاکی قرمز خشک شده در تمامی این نسخه ها مشترک است و بستر نیز حتما روغن طبیعی است.

در طب سنتی چینی از این چربی و پودر پیکر کرم خاکی قرمز برای کاهش استرس، کلسترول، بهبود درد مفصل ها، تب تیفوئید، التهاب مفاصل و… استفاده می شد. این روغن گردش خون درون رگ ها را نیز افزایش می دهد. در بسیاری از منابع خارجی که متاسفانه منابع معتبری هستند اما ناقص، استفاده از کرم خاکی قرمز به عنوان دارو برای اولین بار در سال ۱۳۴۰ میلادی حدود 650 سال قبل در هند عنوان شده است، سپس سال ۱۵۵۲ میلادی در چین،  اما ابوعلی سینا در بازه زمانی سال ۱۰۱۳ تا ۱۰۳۰ از این جاندار در نسخه های خود بهره جسته است که نشان می دهد در این زمینه ایران پیش قدم بوده است.

پروفسور رینولدز در مقاله ای که سال ۱۹۷۲ نوشته است اشاره می کند که طبیب های ایرانی در گذشته از کرم خاکی به عنوان دارویی معجزه آسا یاد می کردند. شیزن لی پزشک و داروساز معروف طب سنتی چین در قرن ۱۵ میلادی از عصاره کرم خاکی قرمز به منظور درمان بیماری های پوستی و استخوانی مانند: اگزما و استئومالاسیا استفاده کرده است که بیانگر نفوذپذیری و قدرت بالای این ماده در درمان می باشد.

روغن خراطین برای سینه

خانم ها همیشه بدنبال داشتن سینه هایی زیبا هستند و آن را نشانه زنانگی خود می دانند. سینه های زیبا برای زنان یعنی سینه های سفت و اندازه‌ای متناسب با اندامشان. سینه های کوچک در برخی از خانم ها باعث افسردگی می شود چراکه آن ها سینه های بزرگ را دلیل بر زیباییشان می دانند.

بسیاری از خانم ها برای رفع مشکل خود به سراغ کرم ها و ژل های حجم دهنده شیمیایی و حتی جراحی های سخت می روند. داروهای شیمیایی دارایی ترکیباتی هستند که در برخی افراد باعث سیاهی و ایجاد لکه و همچنین سوزش و خارش می شود. عمل جراحی یکی از خطرناک ‌ترین و پرهزینه ‌ترین روش می باشد که می‌تواند عوارض بسیار بد و دراز مدتی داشته باشد.

امروزه افزایش حجم سینه با روغن خراطین به اثبات رسیده است. استفاده از این روش تا امروز هیچ ضرری گزارش نشده است.

روغن خراطین حاوی عصاره کرم خاکی بوده و سرشار از کلاژن است که این ماده عامل پیوند بافت‌ها به هم و سفت نگه داشتن سینه می باشد. بنابراین استفاده از روغن خراطین به صورت موضعی در ناحیه سینه سبب افزایش بافت کلاژنی سینه شده و علاوه بر رشد سینه بافت های چربی که باعث افتادگی سینه می شوند را نیز کاهش می دهد.​

نحوه ماساژ سینه با روغن خراطین

مرحله اول :برای هر سینه مطابق این اعمال را اجرا میکنیم. دستان خود را یکی در بالا و دیگری در پایین سینه میگذاریم.

جفت دستان خود را با فشار نسبتا ملایمی در خلاف جهت هم به گردش در می آوریم و سینه را میچرخانیم.

مرحله دوم :یکی از دستان را ثابت نگه میداریم و با دست چربی های اطراف سینه را به مرکز میرانیم.

در این مرحله آن دستی که حرکت میکرد را ثابت و با دست دیگر مطابق عمل بالا عمل می نماییم.

مرحله سوم :در مرحله پایانی دو دست خود را در چپ و راست سینه میگذاریم و با فشار

نسبتا زیادی چربی های اطراف دو سمت سینه را به مرکز میرانیم. همین اعمال را برای سینه دیگر انجام میدهیم.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 226011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : روغن حجم دهنده لب,روغن حجم دهنده لب دائمی,حجم دهنده لب,حجم دهنده گونه,روغن حجم دهنده سینه,روغن حجم دهنده آلت,بزرگ کننده آلت,رفع چین و چروک صورت,افزایش سایز سینه,افزایش قطر آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 331 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:08

تنگی نفس عصبی چیست؟

 

در مورد تنگی نفس عصبی و فشار خون عصبی چقدر اطلاعات دارید؟ تنگی نفس دلایل بسیاری دارد که یا مجاری تنفسی و ریه  ها و یا رگ  های خونی را تحت  تاثیر قرار می دهد. یک فرد بزرگسال با وزن۱۵۰ پوند  (۷۰ کیلوگرم ) در هر دقیقه به طور متوسط ۱۴ بار نفس می کشد. تنفس بیش از حد سریع به عنوان تهویه ریه و دم و بازدم سریع (hyperventilation) نامیده می شود . تنگی نفس نیز با عنوان به سختی نفس کشیدن(dyspnea) شناخته می شود.

پزشکان بیشتر تنگی های تنفسی را در زمان استراحت و یا داشتن فعالیت، تقلا و یا ورزش دسته بندی می کنند. آنها همچنین می خواهند بدانند که آیا تنگی نفس به تدریج و یا به طور ناگهان رخ می دهد. هر یک از این نشانه ها به تشخیص علت دقیق تنگی نفس کمک می کند.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : تنگی نفس عصبی, تنگی نفس عصبی چیست,تنگی نفس عصبی چگونه است,تنگی نفس عصبی در کودکان,تنگی نفس عصبی چه مدت طول میکشد,تنگی نفس عصبی و خمیازه,درمان تنگی نفس عصبی,تنگی نفس عصبی درمان,تنگی نفس عصبی مزمن,تنگی نفس, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:26

بیماری های آمیزشی چیست؟

 

در مورد بیماری های آمیزشی چه می دانید؟ STDها بیماری هایی هستند که از طریق تماس جنسی منتقل می شوند. این بدین معنی است که آنها اغلب، اما نه به طور انحصاری،از طریق روابط جنسی پخش می شوند. اچ آی وی، کلامیدیا، تبخال دستگاه تناسلی، زگیل تناسلی، سوزاک، برخی از انواع هپاتیت، سیفلیس و تریکومونیازیس از بیماری های سرایت کننده از راه تماس جنسی (STD) هستند.

STD ها معمولا به بیماری های آمیزشی یا VD  نیز نامیده می شدند. آنها از شایع ترین بیماری های مسری هستند. بيشتر از 65 ميليون آمريكایی مبتلا به بیماری های آمیزشی علاج ناپذیر هستند. هر ساله 20 میلیون مورد جدید گزارش می شود. نیمی از این عفونت ها در بین افراد 15 تا 24 ساله دیده می شود و می توانند پیامدهای بلند مدتی داشته باشند.

بیماری های آمیزشی، بیماری های جدی هستند که به درمان نیاز دارند.  برخی از این بیماری های آمیزشی مانند HIV نمی توانند درمان شوند و می توانند کشنده باشند.  با یادگیری بیشتر در مورد بیماری های آمیزشی می توانید راه  هایی برای محافظت از خود را بیاموزید.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری های آمیزشی,بیماری های آمیزشی چیست,بیماری های آمیزشی عفونی,بیماری های آمیزشی دهانی,بیماری های آمیزشی کلامیدیا,بیماری های آمیزشی ویکی پدیا,بیماری های آمیزشی در بارداری,بیماری آمیزشی سوزاک,نشانه های بیماری آمیزشی,انواع بیماریهای مقاربتی, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:24

قرص پیوریا میرفیکا

 

یکی از گیاهان با ارزش گیاهی به نام پوراریا میریفیکا می باشد .این گیاه حاوی مواد مغذی و ترکیبات بسیار سودمندی است که می تواند در زمینه سلامتی و زیبایی نقش بسزایی داشته باشد .پس از تحقیقات بسیار و مطالعات گسترده مشخص شد از خواص درمانی این گیاه می توان در جهت افزایش سایز سینه و درمان افتادگی سینه ها استفاده نمود .لذا در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی مکمل غذایی حاوی این گیاه به نام کپسول پوراریا میریفیکا تهیه و به بازار عرضه شد .با استفاده از این مکمل جادویی می توانید زیبایی از دست رفته سینه هایتان را بازگردانده و علاوه بر افزایش سایز سینه از سایر مزایا و خواص درمانی این کپسول استثنایی بهره مند گردید.

https://alborzsell.com/images/products/3083/parag_3083_1.jpg

افزایش سایز سینه و باسن با استفاده از قرص پوراریا میریفیکا کاملا دائمی و بدون عوارض بوده و علاوه بر آن بسیار چشمگیر خواهد بود .با استفاده از این محصول استثنایی فرم دهی سینه ها و باسن و تنظیم هورمون زنانه شما به راحتی و به سرعت انجام خواهد پذیرفت.بنابراین می توانیم بگوییم بهترین جایگزین عمل جراحی پروتز سینه جهت برجسته کردن سینه ها و باسن استفاده از قرص پوراریا میریفیکا یا سایر فرم های این محصول گیاهی می باشد.بنابراین فرصت را از دست نداده و به جای انجام روش های پر خطر جراحی و پرداخت هزینه های سرسام آور مربوط به آن ها و پذیرش ریسک ها و مخاطرات عمل های زیبایی این محصول شگفت انگیز را سفارش دهید.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 263011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : قرص بزرگ کننده سینه,قرص بزرگ کننده باسن,حجم دهنده سینه,حجم دهنده باسن,بزرگ کننده سینه,بزرگ کننده باسن,بزرگ کننده سینه و باسن,افزایش سایز سینه,افزایش سایز سینه بدون جراحی,روشهای افزایش سایز سینه, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:42

بیماری سرخچه چیست؟

 

بیماری سرخچه یک بیماری مسری است که بیشتر کودکان را درگیر می کند. این بیماری باعث ایجاد علائمی مانند جوش، تب و قرمزی چشم می شود. بیماری سرخچه معمولاً در کودکان خفیف بوده، اما در زنان باردار جدی تر است. بهترین راه برای محافظت از خود و فرزندانتان در برابر عفونت، واکسیناسیون با واکسن سرخک، اوریون و بیماری سرخچه (MMR) است.

بیماری سرخچه در اثر وجود ویروس ایجاد می شود. ، اگرچه ناشی از همان ویروس ایجاد سرخک نیست اما در گذشته آن را “سرخک آلمانی” می نامیدند. وقتی شخصی که آلوده شده سرفه می کند یا قطرات ریز پر از ویروس را عطسه می کند، بیماری سرخچه گسترش می یابد. افرادی که ویروس را دریافت می کنند تا یک هفته قبل و یک هفته بعد از ظاهر شدن جوش ها عامل انتقال هستند. برخی افراد به دلیل نداشتن علائم نمی دانند که آلوده شده اند، اما ممکن است ویروس را به دیگران منتقل کنند.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری سرخچه,بیماری سرخچه چیست,سرخچه,درمان بیماری سرخچه,علائم بیماری سرخچه,بیماری سرخجه در کودکان,بیماری سرخجه واگیر دارد,بیماری سرخجه در بزرگسالان,بیماری سرخجه در نوزادان,بیماری سرخجه در بارداری, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 405 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:21

بیماری هاری چیست؟

 

هاری یک بیماری ویروسی عفونی است که به دنبال شروع علائم بالینی، تقریباً همیشه کشنده است. در 99٪ موارد، سگ های خانگی مسئول انتقال ویروس هاری به انسان هستند. با این وجود، بیماری هاری می تواند بر حیوانات اهلی و وحشی تأثیر بگذارد. این بیماری از طریق گازگرفتگی یا چنگ زدگی و معمولاً از طریق بزاق، به افراد منتقل می شود.

هاری در تمام قاره ها، به جز قطب جنوب، وجود دارد که بیش از 95٪ از مرگ و میر مربوط به انسان ها، در آسیا و آفریقا رخ می دهد. هاری یکی از بیماری های گرمسیری مورد غفلت واقع شده است، که عمدتا بر افراد فقیر و آسیب پذیر که در مناطق روستایی دورافتاده زندگی می کنند، تأثیر می گذارد. اگرچه واکسن های مؤثر و ایمونوگلوبولین های انسانی برای هاری وجود دارد، اما به راحتی در دسترس افراد نیازمند نیست. در سطح جهان، مرگ و میر ناشی از هاری به ندرت گزارش می شود و کودکان بین 5 تا 14 سال اکثر قربانیان این بیماری را تشکیل می دهند.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری هاری,بیماری هاری چیست,بیماری هاری در انسان,بیماری هاری واگیر دار است,بیماری هاری از چه طریقی منتقل میشود,بیماری هاری در ایران,بیماری هاری درمان دارد,بیماری هاری واگیردار است,درمان بیماری هاری,علائم بیماری هاری, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:10

دستگاه وکیوم سینه و قرص پیوریا میرفیکا

وکیوم سینه دستگاهی 100%تضمینی جهت افزایش سایز سینه در خانمهاست. استفاده از تکنیک وکیوم کردن بیش از چند هزار سال است که در طب چینی و طب سنتی ایران وجود داشته است. امروزه با پیشرفت های علم پزشکی دانشمندان اروپایی و آمریکایی توانستند مدل امروزی دستگاه وکیوم را تولید نمایند. این دستگاه بیش از 20سال است در اروپا و آمریکا استفاده شده و آمارها نشان میدهد بیش از 98%از استفاده کنندگان از عملکرد وکیوم سینه رضایت کامل داشته اند

این دستگاه بصورت علمی و 100% تضمینی سینه ها را ایستاده و خوش فرم می کند. نسبت به سایر راههای بزرگ کردن سینه مانند استفاده از کرم سینه و قرصها و جراحی سینه ، نتایج بهتر ، کم هزینه تر و قابل قبول تری دارد. جراحی سینه عوارض بسیار زیادی دارد و به عنوان آخرین راه بزرگ کردن سینه تجویز می شود. قرصها و کرمهای سینه هم بعضا دارای نتایج موقت است و باید به عنوان مکمل استفاده شود. بنابراین راحت ترین راه برای رشد سینه ها بطور طبیعی ، همین دستگاه وکیوم سینه است.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم سینه چیست ؟

 

- بزرگ کننده سینه های کوچک و رشد نیافته

 

- سفت کننده نوک پستان چروک و جمع شده

 

- رفع افتادگی سینه بر اثر شیردهی و یا افزایش سن و سال

 

- افزایش سایز سینه تا 3 سایز

 

- سفت کننده سینه و خوش فرم کننده سینه

 

- پیشگیری از سرطان سینه

 

و ...

این دستگاه مطمئن ترین روش برای بزرگ کردن سینه می باشد .اکثر کرم های بزرگ کننده فعلی فقط حاوی ماده دگزا می باشند که باعث ایجاد تورم و پف در ناحیه سینه می شوند و اثر آنها پس از اتمام دوره ی مصرف تنها پس از چند روز از بین میرود. علاوه بر این به دلیل وجود بعضی مواد شیمیایی در این کرم ها , این کرم ها به طور یقین دارای عوارض جانبی خواهند بود. اما وکیوم سینه با تحریک طبیعی بافت های سینه باعث می شود تا سینه شما یک رشد طبیعی و بدون بازگشت داشته باشد. همچنین وکیوم سینه حجم خون رسانی را به بافت های سینه افزایش می دهد . همین امر باعث می شود تا مواد غذایی بیشتری به این بافت ها برسد و رشد مولکولی بافت های سینه سریع تر شده و در نهایت اندامی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

قرص پیوریا میرفیکا
یکی از گیاهان با ارزش گیاهی به نام پوراریا میریفیکا می باشد .این گیاه حاوی مواد مغذی و ترکیبات بسیار سودمندی است که می تواند در زمینه سلامتی و زیبایی نقش بسزایی داشته باشد .پس از تحقیقات بسیار و مطالعات گسترده مشخص شد از خواص درمانی این گیاه می توان در جهت افزایش سایز سینه و درمان افتادگی سینه ها استفاده نمود .لذا در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی مکمل غذایی حاوی این گیاه به نام کپسول پوراریا میریفیکا تهیه و به بازار عرضه شد .با استفاده از این مکمل جادویی می توانید زیبایی از دست رفته سینه هایتان را بازگردانده و علاوه بر افزایش سایز سینه از سایر مزایا و خواص درمانی این کپسول استثنایی بهره مند گردید.

افزایش سایز سینه و باسن با استفاده از قرص پوراریا میریفیکا کاملا دائمی و بدون عوارض بوده و علاوه بر آن بسیار چشمگیر خواهد بود .با استفاده از این محصول استثنایی فرم دهی سینه ها و باسن و تنظیم هورمون زنانه شما به راحتی و به سرعت انجام خواهد پذیرفت.بنابراین می توانیم بگوییم بهترین جایگزین عمل جراحی پروتز سینه جهت برجسته کردن سینه ها و باسن استفاده از قرص پوراریا میریفیکا یا سایر فرم های این محصول گیاهی می باشد.بنابراین فرصت را از دست نداده و به جای انجام روش های پر خطر جراحی و پرداخت هزینه های سرسام آور مربوط به آن ها و پذیرش ریسک ها و مخاطرات عمل های زیبایی این محصول شگفت انگیز را سفارش دهید.

جهت خرید و یا مشاوره عدد 281011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : افزایش حجم سینه,دستگاه حجم دهنده سینه,بزرگ کردن سینه,بزرگ کردن باسن,قرص بزرگ کننده سینه,قرص بزرگ کننده باسن,خرید قرص بزرگ کننده سینه,قرص افزایش سایز سینه,سفت کننده سینه,بزرگ کننده سینه, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:32

بیماری وبا چیست؟

 

بیماری وبا یک بیماری کهن است که جمعیت سرتاسر جهان در طول تاریخ، به طور پراکنده تحت تأثیر شیوع این بیماری قرار گرفته اند. سوابق مربوط به بقراط و جمعیت شبه جزیره هند یک بیماری را توصیف می کنند که احتمالا بیماری وباست. در قرن های گذشته و در کشورهای صنعتی این بیماری نادر بوده است، با این حال، هنوز هم در سایر نقاط جهان از جمله شبه قاره هند و جنوب صحرای آفریقا شایع است. بیماری های اپیدمیک پس از جنگ، ناآرامی های داخلی و یا بلایای طبیعی هنگامی رخ می دهند که منابع آب و مواد غذایی به وی کلرا آلوده شده باشند.

جان اسنو، یک پزشک اهل انگلیس در قرن نوزدهم، اولین تظاهرات را درباره این بیماری ارائه داد، مبنی بر اینکه به هنگام تأمین آب غیر آلوده به بیماری وبا، میزان انتقال این بیماری به جمعیت به میزان قابل توجهی كاهش می یابد. طی عود اپیدمی بیماری وبا در لندن در سال 1854، اسنو، آب پمپ براد استریت را به عنوان منبع احتمالی این بیماری شناسایی کرد، به طوری که لمس نکردن دسته پمپ، مانع اپیدمی بیماری وبا می شد.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری وبا,بیماری وبا چیست,بیماری وبا در ایران,علائم بیماری وبا,بیماری وبا از چه طریقی منتقل میشود,درمان بیماری وبا,علائم وبا چیست,وبا,درمان وبا,پیشگیری از بیماری وبا, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:10

دستگاه گلدن وکیوم و روغن خراطین طراوت

دستگاه وکیوم مردانه یک محصول فوق العاده است که می توان برای درمان و حل مشکل نعوظ (سفت شدن آلت) دانست که بدون هیچ گونه عوارض جانبی کمک تان می کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

از دیگر ویژگی های دستگاه وکیوم مردانه اورجینال:

بالا بردن اعتماد به نفس در آقایان به خاطر حل مشکل جنسی
بزرگ کننده و کلفت کننده آلت
سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی
بدون هیچ گونه عوارض جانبی
بدون محدودیت سنی

روغن خراطین طراوت

روغن خراطین اصل عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است . حجیم کردن آلت و افزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.
سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و بوی مطبوعی دارد و جذب پوست می شود.

این محصول از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشند عموم این محصولات بوی زننده و بسیار ناخوشایندی دارند متاسفانه فروشندگان این محصولات، بوی تند و زننده این محصولات را نشانه اصل بودن و کیفیت آنها عنوان می کنند. روغن خراطین 100% اصل دارای رایحه ای خوشایند بر پایه ی کنجد با خواص بزرگ کنندگی می باشد.

جهت خرید و یا مشاوره عدد 282011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : افزایش حجم و قطر آلت,افزایش سایز آلات مردان,بزرگ کردن آلت تناسلی,حجم دهنده الت,بزرگ کننده آلات تناسلی,روغن افزایس سایز آلت,خرید دستگاه بزرگ کننده آلت,قیمت روغن خراطین,درمان مشکل نعوظ,بزرگ کننده آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 299 تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:45

بیماری سرخک چیست؟

 

بیماری سرخک که نام دیگر آن روبلا (rubeola) است یکی از مسری ترین بیماری های عفونی در سرتاسر جهان است. برخلاف این که این بیماری نوعی بیماری در دوران کودکی تصور می شود اما می تواند افراد را در تمام سنین تحت تاثیر قرار دهد. علائم سرخک عبارتند از: تب، سرفه، زکام، ورم ملتحمه، پاتوگنومونیک، دانه های پوستی و سایر موارد.

سرخک توسط ویروس سرخک به وجود می آید. این ویروس یک ویروس RNA تک رشته ای با حس منفی است. سرخک توسط ویروسی از گونه موربیلی ویروس ایجاد می شود. میزبان های اصلی این ویروس، انسان ها هستند. تاکنون هیچ منبع حیوانی از این ویروس شناخته نشده است. این ویروس به شدت مسری است و از طریق سرفه، عطسه، تماس نزدیک فردی یا تماس مستقیم با ترشحات منتقل می شود.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری سرخک,درمان بیماری سرخک,سرخک,علائم بیماری سرخک,بیماری سرخک در کودکان,بیماری سرخک در بزرگسالان,بیماری سرخک چگونه است,بیماری سرخک واگیردار است,بیماری سرخکان,بیماری سرخک چیست, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 190 تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:14

ژل تاخیری پلی ژل

 

ژل لوبریکانت تاخیری پلی ژل محلول در آب بوده و حاوی ماده موثر لیدوکائین می باشد که به عنوان روان کننده ناحیه تناسلی آقایان بهبود عوارض ناشی از زود انزالی و افزایش زمان نزدیکی و کنترل ارگاسم مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول با رایحه ای خوشبو برای ایجاد یک تجربه احساسی مناسب و ایمن با تحریک حس بویایی افزایش کیفیت و آرامش رابطه می گردد.

جهت اثر بخشی بهتر است مقداری از ژل را بر روی آلت تناسلی ماساژ دهید و پس از 10 دقیقه موضع را با آب سرد بشویید

یکی از مشکلات رایج در بین زن و شوهر ها مشکل زود انزالی مرد است . انزال زودرس زمانی رخ میدهد که مرد خیلی سریعتر از زمانی که انتظار دارد به ارگاسم و اوج لذت جنسی می رسد بنابر این نمی تواند همسر خود را به ارگاسم برساند و این اتفاق رفته رفته زن و شوهر را از هم دور کرد و می تواند زمینه ساز مشکلات در روابط گردد.

برای حل این مشکل پزشکان محصولاتی رو پیشنهاد دادند که حاوی لیودوکایئن بودند . لیدوکائین با کم کردن حساسیت بیش از اندازه ی آلت به صورت مستقیم به افزایش مدت زمان رابطه کمک می کند . ژل تاخیری پلی ژل حاوی لیدوکائین بوده و با جلوگیری از زود انزالی در آقایان باعث افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی در زوجین میشود.

پلی ژل تاخیری انزال را در آقایان به تاخیر می اندازد ، مدت زمان رابطه ی زناشویی را افزایش می دهد و باعث افزایش رضایت زوجین در روابط زناشویی خواهد شد .اگر انزال زودرس در رابطه برایتان به مساله ای کلافه کننده و آزاردهنده تبدیل شده ، دیگر نیاز نیست نگران این مشکل باشید ، پلی ژل تاخیری چاره ساز مشکل شما خواهد بود.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 1011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : خرید ژل تاخیری,ژل تاخیری,قیمت ژل تاخیری,ژل تاخیری قوی,ژل تاخیری چیست,کاربرد ژل تاخیری,درمان انزال زودرس,درمان زودانزالی,خرید اینترنتی ژل تاخیری,روش استفاده از ژل تاخیری, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:05

بیماری پورفیری چیست؟

 

احتمالا باید نام ترکیب پورفیرین را شنیده باشید. این ترکیب یک نیاز در بدن است که می تواند عملکرد هموگلوبین های بدن را بهبود دهد. حال همانطور که می دانید هموگلوبین در سلول قرمز خون قرار دارد و کمک های زیادی در اکسیژن رسانی و آهن بدن می کند. بیماری پورفیری هم به چنین چیزی مربوط است. زمانی که بدن بیش از حد نیاز ترکیب پورفیرین تولید کند، آن موقع بیماری پورفیری در بدن به وجود می آید که خطرات زیادی را به همراه خود دارد. 

به طور کل اگر بخواهید دقیق بدانید، بیماری پورفیری به دو بخش تقسیم می شود که هرکدام از این بخش ها بر روی یک سیستم مشخص شده ای در بدن تاثیر دارند. پورفیری حاد که عمده فعالیتش بر روی سیستم های عصبی بدن است و تاثیر های خود را در همان سیستم ایجاد می کند و بخش دیگر هم پورفیری پوستی است که از نامش پیداست. پورفیری پوستی بر روی پوست انسان تاثیرات زیادی دارد و اثراتی را از خود نشان می دهد.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری پورفیری,بیماری پورفیری چیست,بیماری پورفیری متناوب حاد,تشخیص بیماری پورفیری,راه درمان بیماری پورفیری,بیماری پورفیری حاد,بیماری پورفیری کبدی,بیماری پورفیری متغیر,درمان بیماری پورفیری,درمان پورفیری, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:10

روغن خراطین آراس

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با خواص این روغن و طریقه مصرف آن بیشتر آشنا شوید. روغن خراطین اصل تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ ترکردن آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

روغن خراطین اصل عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است . حجیم کردن آلت و افزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و بوی مطبوعی دارد و جذب پوست می شود

این تضمین وجود دارد که با استفاده صحیح از روغن خراطین اصل عرضه شده در فروشگاه البرزسل ظرف مدت 2 دوماه از زمان آغاز مصرف، اندازه آلت تناسلی آقایان حدود سه سانتی متر از طول و یک سانتیمتر از عرض رشد داشته باشد

به شما اطمینان می دهیم که با مصرف روغن خراطین اصل، احساس شرمندگی جنسی را برای همیشه فراموش خواهید کرد.
این محصول از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشند عموم این محصولات بوی زننده و بسیار ناخوشایندی دارند متاسفانه فروشندگان این محصولات، بوی تند و زننده این محصولات را نشانه اصل بودن و کیفیت آنها عنوان می کنند. روغن خراطین 100% اصل دارای رایحه ای خوشایند بر پایه ی کنجد با خواص بزرگ کنندگی می باشد.

کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و رفع چین و چروک

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوستی دارد.



افزایش اندازه آلت تناسلی مردان
استفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. روغن خراطین اصل، در بزرگ کردن اندامهای مختلف بدن تاثیر شگفت انگیز و بالایی دارد ، از سالیان دور و در طب سنتی، از روغن خراطین برای حجم دادن و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان استفاده می شده است اما در سالهای اخیر از این روغن برای مصارف دیگر نیز استفاده می شود روغن خراطین بخاطر خاصیت احتقان آوری، باعث افزایش گردش و جریان خود در محل مورد نظر شده و با خون رسانی و تغذیه بیشتر اندام مورد نظر، باعث حجیم و بزرگ تر شدن آن اندام می شود.

تقویت و رشد موها

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

عوارض روغن خراطین

روغن خراطین اصل، فاقد عارضه می باشد اما افرادی که دارای حساسیتهای پوستی می باشند بهتر است قبل از استفاده از ان با پزشک مشورت نمایند.


نحوه استفاده روغن خراطین :

قبل از مصرف روغن حجم دهنده خراطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ریخته و به مدت 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. هر 24 ساعت یکبار این عمل را تکرار کنید.
تذکر: پس از مصرف روغن طبیعی خراطین بگذارید حداقل 1 ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.
تذکر 2 : مناسب ترین زمان استفاده از روغن اصل خراطین شب قبل از خواب میباشد.

بسیاری از افراد با خرید روغن خراطین توقع دارند که با چند مرتبه استفاده از آن، به نتیجه مطلوبی دست یافته و حجیم و بزرگ تر شدن اندام مورد نظر خود را شاهد باشند اما باید بدانید که این توقع بیجایی است چراکه حداقل زمان تاثیر گذاری یک روغن خالص و مرغوب، دو الی سه ماه می باشد با مصرف روزانه دومرتبه از آن و به طول حد اقل دوماه، می توانید شاهد بزرگتر شدن اندام مورد نظر خود باشد

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 290011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : روغن خراطین اصل,روغن خراطین چیست,روغن خراطین برای لب,روغن خراطین قیمت,روغن خراطین برای چاقی صورت,خواص روغن خراطین,کاربرد روغن خراطین,خواص روغن خراطین اصل,روغن خراطین برای صورت,بزرگ کننده آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:18